Verder naar inhoud

Vind alle informatie die je nodig hebt om te zorgen dat je alles weet wat nodig is om zelf te herstellen met een eigen aannemer.

Informatie voor:

Aanvragers Aannemers

Ga naar hoofdstuk:

Extra informatie

Benodigde documenten voor aannemers

Opleverrapport

Folder A5 - Herstel met eigen aannemer

Factuur

In uw overeenkomst met het IMG vindt u alle afspraken die we hebben gemaakt over de factuur voor uw herstelwerkzaamheden. U stuurt een factuur mee met elk opleverrapport. Die uploadt u in het aannemersportaal. Bij een oplevering levert u een of meer volledig herstelde ruimtes op. De aanvrager en het IMG controleren uw factuur. Na goedkeuring van het IMG staat het bedrag binnen 30 dagen op uw rekening.

Deelbetalingen

U kunt alleen deelbetalingen krijgen als u vooraf op de offerte heeft aangegeven dat u met deelbetalingen wil werken.

Verplichte gegevens op uw factuur

Op uw factuur staat in ieder geval:

  • uw bedrijfsnaam;
  • uw zakelijke IBAN nummer;
  • de factuurdatum;
  • het hersteladres;
  • het zaaknummer uit het adviesrapport;
  • het zaaknummer voor herstel met een eigen aannemer (bijvoorbeeld HEA-1001);
  • de ruimtecodes van opgeleverde ruimtes;
  • de schadenummers die u per ruimte heeft hersteld;
  • het totaalbedrag voor de ruimte, inclusief btw;
  • een beschrijving van eventuele afwijkingen van de werkzaamheden op de offerte;
  • alle overige kostenposten, zoals meerwerkopgaves die u heeft uitgevoerd. Ook hier zet u de ruimtecodes, schadenummers en het totaalbedrag (inclusief btw) voor de ruimte bij;
    het totaalbedrag van de factuur, inclusief btw.