Mijn schadedossier

Hier kunt u een aanvraag tot schadevergoeding doen, uw gegevens raadplegen en de afhandeling van uw schadedossier volgen.

Als organisatie nemen wij maatregelen om eventuele overdracht van het coronavirus te voorkomen. Hierdoor kan de afhandeling van uw schademelding helaas langer duren dan wij zouden willen.
Lees ons nieuwsbericht met de laatste informatie over de maatregelen

Er zijn twee manieren om in te loggen:

Als bewoner met DigiD ›

Als bedrijf met eHerkenning ›

Wat vindt u in uw schadedossier?

  • In ‘Mijn schadedossier’ staan de aanvragen die u heeft gedaan en de brieven die u van ons ontvangen heeft.
  • Indien reeds beschikbaar staan ook de CVW-verslagen, adviesrapporten, eventuele zienswijzen daarop en besluiten in het dossier.
  • Voor verschillende bijkomende kosten kunt u een vergoeding aanvragen.
  • Ook vindt u in het dossier het formulier waarmee u een nieuwe schadevergoeding aan kunt vragen.

Facturen Stuwmeerregeling

Als u heeft gekozen voor de variabele vergoeding, kunt u facturen insturen.

Stap 1: Klik in ‘Mijn schadedossier’ op de knop ‘Bekijk’ om het dossier van de aanvraag te openen:
Mijn aanvragen

Stap 2: In de lijst met documenten ziet u de brief ‘Besluit aanvraag schadevergoeding’. Klik op de knop ‘Reageer’:
Reageer-knop

Stap 3: U kunt nu in het formulier uw factuur toevoegen. Klik op + Voeg een bestand toe. U kunt een bestand per keer toevoegen.

Wat regelt u niet via uw schadedossier?

Uw zienswijze

Als u het niet eens bent met de toewijzing van een deskundige of de inhoud van een adviesrapport. U kunt dit formulier ook gebruiken om met een adviesrapport in te stemmen.

Aanvullende gegevens

Voor als u uw rekeningnummer nog niet heeft doorgegeven. Of als wij handtekeningen nodig hebben van mede-eigenaren.

Machtiging

Als u de aanvraag als gemachtigde ingediend heeft hebben wij een handtekening nodig van de eigenaar.

Bezwaar maken

Als u het niet eens bent met de beslissing van de Commissie op uw aanvraag.

Klacht indienen

Bent u niet tevreden over hoe wij met u om zijn gegaan? We horen dit graag van u.